Gwarancja i zwroty
Gwarancja na części
Jaki okres gwarancji obowiązuje na towary oferowane w sklepie?
Wszystkie towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją sprzedawcy. W każdym przypadku długość trwania gwarancji jest podana w istotnych informacjach na temat danego produktu na naszej stronie internetowej.
REKLAMACJA
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
ZWROT TOWARU
Kupujący ma pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, skontaktuj się z nami: kontakt@globalparts.com.pl
REKLAMACJA USZKODZONEJ PACZKI LUB WADY PRODUKTU
W przypadku wystąpienia wad montowanego towaru istnieje możliwość złożenia reklamacji.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, skontaktuj się z nami: kontakt@globalparts.com.pl{style=font-family: "Open Sans", sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; color: rgb(52, 109, 167); background-color: rgb(255, 255, 255); outline: 0px;}
ZWROT TOWARU
Opakowanie zwracanej części musi być właściwie zabezpieczone do transportu.
Towar może zostać zwrócony wyłącznie w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. W przypadku zgody sklepu na zwrot części po upływie 14 dni, zastrzegamy w takich przypadkach wyłącznie możliwość odpłatnej wymiany na inny towar.
Prawo do zwrotu produktu mają jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm możliwa jest tylko wymiana produktu na inny.
UWAGA WAŻNE:
Korzystając z możliwości wymiany towaru lub odstępując od umowy bezwzględnie konieczne jest aby:
część była w stanie takim jak dostarczona
produkt musi być kompletny i nieuszkodzony,
część musi posiadać plomby gwarancyjne
część należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu
Wszelkie informacje na temat statusu zwrotu lub wymiany części, zwrotu środków z tytułu anulowanych bądź zwracanych zamówień udzielane są wyłącznie pisemnie pod adresem e-mail: kontakt@globalparts.com.pl{style=font-family: "Open Sans", sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; color: rgb(52, 109, 167); background-color: rgb(255, 255, 255); outline: 0px;}
WYMIANA NIEPASUJĄCYCH CZĘŚCI
Jeżeli zakupione części nie pasują np. z powodu modyfikacji fabrycznych bądź wtórnych, a zostały poprawnie dobrane (przez naszych konsultantów, na podstawie wszystkich danych pojazdu i producenta części), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie (UWAGA: towar może zostać do nas zwrócony zgodnie z niżej zamieszczoną instrukcją lub zamieniony na inny tylko w ciągu 14 dni od dnia odbioru paczki). Tak szybko, jak to możliwe WYMIENIMY TOWAR NA INNY (pod warunkiem, że wymieniane części nie zostały uszkodzone i posiadają plomby gwarancyjne), dokonując ponownej wysyłki części na koszt kupującego.
Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep dokona zwrotu środków pieniężnych na konto bankowe, wskazane przez Klienta za zakupione części, po wcześniejszym poinformowaniu o tym Klienta.
UWAGA! Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca. Warunkiem uznania zwrotu przez Globalparts-EU sp. z o.o. jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna, które stanowi wypełniony formularz zwrotu, znajdujący się na dole do pobrania. Koszty dostawy zwracanego, poprawnie dobranego towaru na podstawie oryginalnych katalogów producentów części pokrywa zamawiający. Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Koszt odesłania zwracanych produktów nie podlega zwrotowi. W przypadku uzyskania zgody sklepu na warunkową zamianę dostarczonych towarów lub ich zwrot po terminie (po upływie 14 dni), zastrzegamy w takich przypadkach możliwość potrącenia części środków z tytułu kosztów obsługi zwrotu.
REKLAMACJA USZKODZONEJ PACZKI
Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy nie jest ona uszkodzona. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie przesyłania, prosimy spisać w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji. UWAGA: Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Brak sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, pomimo dostrzeżenia uszkodzeń w opakowaniu towaru, może utrudnić klientowi dochodzenia roszczenia odszkodowawczego.
UWAGA: W celu możliwie najszybszego załatwienia sprawy związanej z wystąpieniem szkody istotne znaczenie ma niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.
UWAGA:
Oferowane na stronach sklepu części przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Wszystkie informacje na temat statusu zgłoszonej reklamacji udzielane są wyłącznie pisemnie pod adresem e-mail:
kontakt@globalparts.com.pl{style=outline: 0px;}